Zespół Szkół Miejskich nr 2

tel./fax: 77 482 36 72

zsm2kkozle@wodip.opole.pl

Wycieczka do Srebrnej Góry

Od 6 do 8 czerwca 2011 r. grupa uczniów naszej szkoły była na trzydniowej wycieczce w Srebrnej Górze.

Celem wycieczki było zwiedzenie historycznych zakątków Srebrnej Góry, zapoznanie się z kulturą chińską oraz wiele innych atrakcji.

Pierwszym etapem naszej wycieczki był fort, do którego przybyliśmy po niecałej godzinie maszerowania pod górę. Przewodnik bardzo ciekawie opowiadał o historii tego regionu. Pogoda wyjątkowo nam dopisywała, więc byliśmy trochę zmęczeni tym upałem.

Drugiego dnia po śniadaniu zaczęliśmy się przygotowywać do wyprawy w góry, do jaskini. Wejście do jaskini nie było obowiązkowe, lecz wszyscy się odważyli. Czekał na nas jeszcze zjazd z mostu i wspinaczka po ścianie, co było dla nas największą atrakcją tego dnia. Wróciwszy do ośrodka, zjedliśmy obiad  i poznaliśmy sekrety apiterapii.

Trzeciego i ostatniego dnia wszyscy się spakowali i wyruszyli na ostatni spacer po okolicy. Wycieczka bardzo nam się podobała, ponieważ spędziliśmy czas w gronie kolegów i koleżanek, a przy okazji dowiedzieliśmy się trochę o Srebrnej Górze i jej okolicach. Z niecierpliwością czekamy na następna tego typu imprezę.